Перейти до основного вмісту
Маркетингові комунікації в інформаційному суспільстві
  • Кількість кредитів 3
  • Тип Вибірковий
  • Семестр 10
  • Рівень вищої освіти Магістр
  • Підсумковий контроль Залік

Мета навчальнї дисципліни: ознайомлення студентів з основами сучасного маркетингу та комунікаційних стратегій у контексті інформаційного суспільства.

Основними завданнями курсу є формування знань про роль маркетингових комунікацій у бізнесі, вивчення інструментів та методів ефективного спілкування з цільовою аудиторією, а також аналіз впливу цифрових технологій на маркетингові стратегії

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності