Перейти до основного вмісту
Караванова Тетяна Петрівна
Асистент

Google Scholar

ORCID ID: 0000-0001-9526-1964

Вчитель вищої категорії, вчитель-методист, методист вищої категорії, нагороджена Грамотами управління освіти і науки Чернівецької ОДА, Грамотою обласної профспілки працівників освіти, Грамотою Чернівецької обласної держадміністрації, Грамотами Міністерства освіти і науки України, Лауреат обласної педагогічної премії ім. Омеляна Поповича, нагороджена цінним подарунком Верховної Ради України, Відмінник освіти України, Заслужений вчитель України.

З 2007 року працює доцентом кафедри математичного моделювання факультету математики та інформатики.

Науково-методичним та професійним напрямом діяльності є алгоритмізація та програмування.

За час роботи розробила та викладає курси з дисциплін «Методика викладання інформатики в середній школі», «Методика викладання інформатики у вищій школі»,  «Математична логіка та теорія алгоритмів», «Інформаційно-комунікаційні технології», «Алгоритми та структури даних», «Програмування», веде гурткові заняття з дисципліни «Розв’язування олімпіадних задач з інформатики».

За час педагогічної діяльності є співавтором 6 навчальних програм з інформатики з Грифом Міністерства освіти і науки України, автором 9 навчальних та навчально-методичних посібників з інформатики з Грифом Міністерства освіти і науки України, автором 22 наукових публікацій у фахових журналах.

Є постійним членом журі Всеукраїнських олімпіад з інформатики ІІІ та IV етапів, автор задач ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з інформатики, співголова та автор задач Всеукраїнського турніру з інформатики.

Забезпечує читання дисциплін:

Веде гурткові заняття з дисципліни “Розв’язування олімпіадних задач з інформатики”.

Гриф МОНУ

  1. Караванова Т.П. Основи алгоритмізації та програмування: 750 задач з рекомендаціями та прикладами: Посіб. –К.: Форум, 2002. – 287 с.: іл.
  2. Програми для спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв. Інформатика і програмування. 8-11 класи (Укладачі: Голубнича Н.В., Караванова Т.П., Костюков В.П.): Інформатика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів – Запоріжжя: Прем’єр, 2003. – 304 с.
  3. Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 8-12 класів ЗНЗ (напрям: технологічний, профіль: інформаційно-технологічний) (автори: Караванова Т.П., Костюков В.П.) //"Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах", №2, 2008
  4. Караванова Т.П. Інформатика. Основи алгоритмізації та програмування (процедурне програмування). Базовий курс. Навч. посіб. Доп. та випр. – Шепетівка: Аспект, 2005. –250 с.
  5. Караванова Т.П. Інформатика. Збірник вправ та задач з алгоритмізації та програмування (процедурне програмування). Навч. посіб. Доп. та випр. – Шепетівка: Аспект, 2004.–160 с.
  6. Караванова Т.П. Основи алгоритмізації та програмування: 777 задач з рекомендаціями та прикладами: Навч. посіб. Доп. та випр. – К.: Генеза, 2006. – 288 с.: іл.
  7. Караванова Т.П. Методи побудови алгоритмів та їх аналіз: необчислювальні алгоритми: Навч. посіб. – К.: Генеза, 2007. – 224 с.: іл.
  8. Караванова Т.П. Методи побудови алгоритмів та їх аналіз: обчислювальні алгоритми: Навч. посіб. – К.: Генеза, 2008. – 336 с.: іл.
  9. Потапова Ж.В., Караванова Т.П., Прокопенко Н.С. Інформатика. Державна підсумкова атестація. 11 клас. – К.: Генеза, 2008. – 192 с.: іл.
  • Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для 8-12 класів (Т.П. Караванова, В.П. Костюков) // Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки / К.: Видавнича група BHV, 2009. –– стор. 278-368.
  • Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для 10-11 класів (Т.П. Караванова, В.П. Костюков), Наказ МОНУ №1021 від 28.10.2010р. «Про надання навчальним програмам для 11-річної школи грифа "Затверджено Міністерством освіти і науки України"»
  • Навчальна програма курсу за вибором профільного вивчення інформатики для 10-11 класів (Т.П. Караванова, В.П. Костюков), Наказ МОНУ №1 від 13.01.2011р.
  • Навчальна програма інформатики профільного рівня для 10-11 класів (Т.П. Караванова, В.П. Костюков, І.О.Завадський), Наказ МОНУ №1 від 13.07.2011р.
  • Караванова Т.П. Методика розв’язування алгоритмічних задач. Основи алгоритмізації та програмування: Навчально-методичний посібник для вчителів/Т.П.Караванова. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – 460 с. (Гриф МОНУ «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», протокол №2 від 02.07.2012 р. Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України).
  • Караванова Т.П. Методика розв’язування алгоритмічних задач. Побудова алгоритмів: Навчально-методичний посібник для вчителів/Т.П.Караванова. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – 344 с. (Гриф МОНУ «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», протокол №2 від 02.07.2012 р. Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України).

Гриф управління освіти і науки Чернівецької ОДА

  1. Т.Караванова Основи електронно-обчислювальних машин: Посібник для класів з поглибленим вивченням інформатики.-Чернівці., 1996-148c.
  2. Т.Караванова Методичні рекомендації до посібника «Основи електронно-обчислювальних машин».-Чернівці.,1996-28с.
  3. Розвиток творчості учнів при вивченні інформатики: Авторська програма поглибленого вивчення інформатики викладача інформатики Караванової Тетяни Петрівни, вчителя-методиста.-Чернівці.,1996-44с.
  4. Т.Караванова Основи алгоритмізації. Мова програмування Паскаль: Посібник з інформатики.-Чернівці., 1997-216с.
  5. Т.Караванова Збірник вправ та задач з програмування: Посібник з інформатики.-Чернівці., 1999-164с.
  6. Караванова Т.П., Голубнича Н.В. Серйозні розважалки для старшокласників і студентів: Задачі з інформатики з розв’язками. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2001. – 60 с.; іл.
  7. Караванова Т.П. Інформатика. Основи алгоритмізації та програмування (процедурне програмування). Базовий курс. – Шепетівка: Аспект, 2003. –144 с.
  8. Караванова Т.П. Інформатика. Збірник вправ та задач з алгоритмізації та програмування (процедурне програмування). – Шепетівка: Аспект, 2004.–128 с.
  1. Тетяна Караванова Проблеми застосування ЕОМ (у співавторстві) // Рідна школа.-1996.-№9.-с.25-26.
  2. Караванова Т. Програма поглибленого вивчення інформатики у школі - одне з питань вирішення проблеми неперервного навчання / Матеріали Четвертої української науково-методичної конференції «Використання персональних ЕОМ у навчальному процесі вищих та середніх навчальних закладів».- Львів., 1996.- с.53-56.
  3. Караванова Т.П. Викладання основ алгоритмізації у середній школі / Матеріали конференції «Використання персональних ЕОМ у навчальному процесі вищих та середніх навчальних закладів».- Львів., 1998.- с.48-49.
  4. Караванова Т.П. Викладання інформатики з урахуванням профільності класів / Збірник наукових праць.-Харків.,1998.-с.172-175.
  5. Караванова Т.П. Питання особливостей викладання інформатики у школах нового типу та профільних класах / Матеріали Першої науково-методичної конференції «Викладання психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті: методологія, досвід, перспективи».- Київ., 1999.- с.115-117.
  6. Караванова Т.П. Творча співдружність учителя та учня — фундамент формування майбутнього фахівця / Матеріали Міжнародної наукової конференції «Творча особистість у системі неперервної освіти».- Харків., 2000.-с.208-211.
  7. Караванова Т.П. Стан та перспективи шкільної інформатики // Комп’ютер у школі та сім’ї.-2000.-№2.-с.9.
  8. Караванова Т.П. Елементи розвивального навчання у викладанні інформатики // Комп’ютер у школі та сім’ї.-2000.-№3.-с.16-17.
  9. Караванова Т.П. Деякі теоретичні підходи до використання сучасних педагогічних технологій в курсі інформатики // Збірник наукових праць Інституту вищої школи. – 2000. №2
  10. Караванова Т.П. Система роботи з обдарованими учнями у контексті організації навчально-виховного процесу з інформатики// Педагогічний пошук. Науково-методичний вісник Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти. – 2004.-№2.-с.62-65
  11. Караванова Т.П. Турнір як один із видів інтелектуальних змагань учнів // Комп’ютер у школі та сім’ї.-2004.-№8.-с.41-43.
  12. Караванова Т.П. Сучасний урок інформатики // Комп’ютер у школі та сім’ї.-2005.-№5.-с.39-41.
  13. Караванова Т.П. (у співавторстві) Комплект навчально-методичних засобів викладання інформатики в 10-11 класах / Матеріали третьої міжнародної науково-методичної конференції «Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи».- Херсон., 2005.- с.42-44.
  14. Караванова Т.П. Методологія та зміст шкільних олімпіад з інформатики // Комп’ютер у школі та сім’ї.-2005.-№7.-с.40-44.
  15. Караванова Т.П., Костюков В.П. Інформатика. Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 8-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Технологічний напрям. Інформаційно-технологічний профіль // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. - 2008. - №2-3. - с.68-134.
  16. Караванова Т.П., Тимофієва Є.М. Елементи математичної статистики у курсі інформатики для класів з економічним профілем навчання // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. - 2009. - №4. - с.35-43.
  17. Караванова Т.П., Тимофієва Є.М. Методи прогнозування і оптимізації у курсі інформатики для класів з економічним профілем навчання // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. - 2009. - №5. - с.57-64.
  18. Караванова Т.П. Успішний вчитель – запорука успішної сучасної педагогіки // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2010. - №6. - с.32-34.
  19. Караванова Т. П. Шкільний курс інформатики: його зміст і шляхи розвитку // Педагогічні науки і освіта, Збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – 2010. - випуск VI. - с.205-212.
  20. Караванова Т.П. Педагогічні та психологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предметів // Електронний збірник наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти. Дидактика. Теорія та методика навчання. – 2011. - Випуск №3. - http://zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip3.html
  21. Караванова Т.П. Інформаційно-комунікаційні технології та інтерактивні методи навчання, їх місце у навчально-виховній роботі / Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Електронні ресурси та технології: створення, використання, досвід».- Вінниця., 2011.- с.91-95.
  22. Караванова Т.П. Психолого-педагогічні засади викладання інформатики та їх вплив на розвиток творчості учнів // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. - 2011. - №3. - с.3-7.
  23. Караванова Т.П. Якою бути інформатиці в основній школі // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2012. - №4. - с.5-8.
  24. Караванова Т.П. До учнівських олімпіад // Інформатика. - 1999. - №2. - с.1-2.
  25. Караванова Т.П. Ще один погляд на задачі з інформатики, або «Серйозні розваги» // Інформатика. - 1999. - №40,41,45,46, 2000 №2,4,10,12.
  26. Караванова Т.П. Традиційний конкурс у Чернівцях // Інформатика. - 2000.-№2.-с.1-2.
  27. Караванова Т.П. До учнівських олімпіад // Інформатика. - 2000. - №13, 31-32. - с.4.
  28. Караванова Т.П. Наукова робота учня — крок у науку // Інформатика. - 2000.-№14. - с.1-2.
  29. Караванова Т.П. Інформатика: якою їй бути? // Інформатика. - 2000. - №21-23. - с.1.
  30. Караванова Т.П. Розвиток творчості учнів під час вивчення інформатики: Авторська програма поглибленого вивчення інформатики // Інформатика. -  - №29-30
  31. Караванова Т.П. Школа інформатики — традиції, досвід, здобутки // Крайова освіта. - 1999. - №46. - с.6-7.
  32. Караванова Т.П. Олімпіадні задачі з інформатики // Інформатика.-2004.-№48-50
  33. Караванова Т.П. IV Всеукраїнський турнір з інформатики // Інформатика. - 2005.-№43
  34. Караванова Т.П., Скрипська Г.В., Пугаченко Е.О., Кашул М.Т. Єдиний обласний освітній інформаційний простір: завдання, проблеми та їх вирішення. – Освіта Буковини, (січень 2010р.).
  35. Караванова Т.П. Успішний вчитель – запорука успішної сучасної педагогіки. – Освіта Буковини (липень 2010р.).
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності